STOCKHOLM HERE I COME!

Hej!
Ska försöka skriva ett väldigt snabbt inlägg för jag känner mig VÄLDIGT stressad! För imorgon ska jag upp jätte tidigt för att sen åka till Stockholm för jag Jonna & mamma ska dit och typ shoppa och lite sånt. Kommer blir riktigt mysigt men nu så har jag laddat över massa låtar till ipoden och laddat över bilder från kameran sen ska jag också packa ihop alla saker tills imorgon för att vi ska åka härifrån klockan halv 6. Usch, usch, usch...
Men, jag får överleva.
Hinner inte skriva något mer nu och hinner inte leta efter någon bild heller.
Så får se om vi hörs imorgon, kanske hinner med något mobilinlägg :)
Annars syns vi på fredag igen!
Puss o Kram på er ♥
/Julia

Kommentarer
Postat av: otto

o det e sjukt roligt i Stockholm mina kusiner bor där det e därför jag e i Stockholm ibland /Otto Gustafsson

2011-05-12 @ 07:20:45
URL: http://teknaren.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0