Liten bloggpaus...

Hejhej!
Lite dålig uppdatering här va och det är för att jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, har inte direkt några nya bilder o visa.
Sen har träningen börjat igen och det kommer ta lite av veckan och imorgon ska jag på stan, torsdag träning och fredag furu disco. Ganska fullt...
I alla fall.
Idag så har jag tränat och vi sprang runt växjösjön vilket jag inte har gjort sen typ förra året men jag överlevde och tiden blev 28 eller 29 min. ( :) ) kommer inte redigt ihåg.
Sen när jag kom hem så var jag utelåst och satt ute och frös i typ en timme sen kom lite kompisar och räddade mig!
Så nu sitter jag här och ska snart gå och sminka av mig och lite sånt.
Och juste, regnat har det gjort idag med, herregud det ju nästan sommar och... snö? Och kallt som sjutton har det varit också.
Så, nu vet ni lite om vad jag håller hus i veckan och det blir nog bättre bloggning i helgen.
Vet inte om jag ska kalla det bloggpaus för jag kanske hinner med något inlägg men det får nog bli så ändå.
Ha det gött så hörs vi igen snart!
Kärlek till er ♥

Kommentarer
Postat av: bellaaaa

PAHAHAHAHAHA, såg precis att våra inlägg var väldigt lika ... XD

2011-05-04 @ 17:35:46
URL: http://belalala.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0