Always forgive your enemies nothing annoys them so much

Hejsan!
Idag är en sån dag då man alltid är så otroligt trött! Onsdag, mitt i veckan.
Men Felicia kom upp en liten stund sen följde hon med mig på pianon.
Sen känner jag också att ni inte alls får några roliga bilder eller nånting, bara webbcam, Weheartit och en massa gamla arkiv bilder, riktigt kul, fast nä.
Men vet inte ifall jag skulle kunna ta en paus, ladda med nya bilder och sånt där men det går ju inte, för jag kan inte...
Men ifall det inte blir att va med kompisar imån så ska jag i alla fall se om jag hiner ut och fota en sväng. Skulle kännas kul att få bjuda på nåt nytt. Och ifall det är någon som är sugen på att hänga med ut på en fotorunda nån dag är det bara att säga te!
Sjukt trött nu så säger godnatt men vi hörs mer imorgon :)
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Johannatown- allt mellan h&j

Snygg blogg

2011-03-30 @ 22:35:15
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0