ONE DAY FULL OF SUPRISES

Hejhej!
Vaknade för ett tag sen och har just suttit och rensat i bildmappen, har alltid varit så rörit och svårt att hitta bilderna, men nu är det fixat ;)
Idag så kommer det att hända ganska mycket tror jag, förutom att jag inte kommer att få prata för att min röst ska kunna bli bra igen, hehe vart ganska mycket prat igår.
Men städa, fota nya bilder till en ny header, Grand Samarkand och kanske Felicia blire.
Så Felicia, om du läser detta så måste du bara veta att ifall vi ska va kanske det blir att skriva lappar till varandra :D
Höres!
We ♥ it

/Julia

Kommentarer
Postat av: Hanna B

Visst, det är lungt!:D

2011-03-19 @ 10:24:24
URL: http://hannabolander.blogg.se/
Postat av: Felicia

Okejj :D gör inget :) <3

2011-03-19 @ 13:42:24

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0