TIRED

Tjena, tjena!
Är otroligt trött nu för det har varit en låååång dag!
Först var det ju skola, ganska segt och på morgonen så hade vi gympa och det är jätte jobbigt att ha det på morgonen för det gör en bara ännu tröttare på resten av dagen, men torsdag är annars en ganska skön slappardag för mig för det är nämligen den ända dagen då jag inte har någon aktivitet alls (för utom på helgerna då) så jag har bara tittat på tv och Felicia kom en stund också så vi bakade faktiskt väldigt lyckade muffins! ;)
Men vi hörs mer i morgon då det är fredag (♥) och det ska bli en väldigt kulig dag för på kvällen ska jag och typ 8 kompisar sticka till en pizzeria och käka :)
Puss
/Julia

Kommentarer
Postat av: emma-foto

YEEEEEY!!!!!!!!! vi kommer ha det bäst på LANZANROOOOOOOOOOOOTEEEE!!!!!!!!!!!<3

2011-01-13 @ 21:17:22
URL: http://twohollows.blogg.se/
Postat av: Felicia

Heej Älskii RING så fort du ser dettta VIKTIGT <33333

2011-01-14 @ 15:15:00

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0