PANIC ROOM

Hejsan!
Någon mer än jag som såg Panic room på TV4 film innan? Sjukt bra film men Kristen (Bella Swan) asså!
R E K O M M E N D E R A S !
Sen har blogg.se verkligen dampat sönder, man har inte kunnat logga in eller kolla på andras blogg från blogg.se
men nu, äntligen så fixade det sig.
Och jag har ju haft så himla lust att blogg också men det var nyss :( Nu är jag bara trött och vill sova och imån är det fystest och jag kommer att dö, vi ska springa och jogga jätte mycket och göra massa saker som jag inte orkar.
Har matte och SO till på tisdag också och jag har inte pluggat någonting alls knappast.
PANIK!
Slänger in en liten stillbild på Panic room också:
Kristen var så himla liten och söt då! ♥

PUSS OCH GODNATT
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0