NY DESIGN

Hej!
Var sjukt i går och är nu så därav den dåliga uppdatering + att jag suttit och hållt på med designen i över 2 timmar nu.
Är inte färdig än har 2 saker att göra till för ni ser ju att jag har flyttat upp menyn till headern? och där har jag ju lagt inte "lite fakta om Julia" och "kamerautrustning" och bilderna är länkar så när man trycker på dem ska man egentligen komma in på det som står som t.ex. i länken "lite fakta om Julia" så kommer man kunna läsa mer om mig. Samma sak på "kamerautrustning" - bilden.
Orkar verkligen inte sitta och hålla på mer nu med designen eller över huvudtaget sitta vid datan...
Så blir nog inte några fler inlägg ikväll.
Men har en bra kväll så hörs vi imån!


NYTT, NYTT, NYTT!

Puss
/Julia



Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0