Z-E-R-O

Hejsan!
Dålig uppdatering här va, funderar på att ta en liiiiten bloggpaus, men har alltid så svårt att bestämma mig för sånt.
Och att fota är ju inget vidare kul just nu, för ute ser ju allting ganska tråkigt ute just för vädret är ju knappast aldrig bra. Bara en massa vinter börjar bli segt nu jag vill har sommar!
Men skulle det vara någon som kanske ville hänka med ut på en liten fotorunda? Säg bara till då ;)
Jao, vad finns det mer att skriva? z-e-r-o.
Bjuder på en bild istället:
Foto: jag
Hörs kanske sen!
Peace
/Julia

OCH JUSTE!
Bella, om du ser detta så bara så du vet kan inte jag följa med o testa i Tingsryd, ska till Österrike :/

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0