PACKNING & FACEBOOK + MUSIK

Tjo bloggen!
Har packat i säkert två timmar nu! Jag har väldigt jobbiga problem med packningen för jag ska alltid ha som mycket med mig av allt, kläder, smycken osv. Så om inte allt får plats som jag vill ha med kommer jag inte kunna leva.
Aja, inatt bär det då av mot Österrike för skidåkning! Ska bli skit härligt.
Kameran hänger ju med så jag hoppas på en massa bilder. Kommer ju också kunna ha med datan eftersom vi kommer ha internet så jag hoppas på bra uppdatering. Fast har ju kompisar där och jag tror inte jag har så mycket tid för bloggningen men något inlägg blir det säkert, DET LOVAR JAG! :)
Måste fortsätta packa nu men jag vet inte vad mer som ska med, tror jag snart kommer börja packa ner saker jag inte ens ska ha med bara för att det ska med, även fast det inte ska det då.
Men vi hörs sen, tror jag ♥
PUSS
Gaaaammal bild

/JULIA :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack :D

Härligt att det är bra med dig :)! Med mig är det faktiskt med bra så :)

Va gör dudå? :)

2011-02-19 @ 18:36:14
URL: http://louiseelinore.myshowroom.se
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt :)



Ta hand om dig! kram

2011-02-26 @ 01:52:59
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0