ÖNSKELISTAN

Det är så att snart (den 23 februari) fyllar jag 13, alltså tonåring! Så detta var alltså en del av det jag önskar mig, objektivet är det som står högst upp på listan!
När jag fyller år kommer jag heller inte vara hemma här i Svergie utan vi är då i Österrike, som vi åker till på fredag, läääääääääängtar!

Och en annan person som fyller år idag och förtjänar en feting länk till hennes finfina blogg är EMMA! Hon fyller 12 idag, tryck HÄR för att komma till hennes blogg! GRATTIS TILL DIG HONEY! ♥ Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: emma

naaaaaaw.... tack älskar dej :D<33333333

2011-02-13 @ 15:39:31
URL: http://twohollows.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

2011-02-13 @ 16:04:02
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0