Mobilblogg

Hejsan! Nu sitter jag i bilen och vi har nästan precis åkt av båten från Tyskland. Och kom ni ihåg att jag skrev att ett inlägg skulle jag lova och att man skulle ha internet på hotellet? Och det hade vi också men det blev helt fel för jag har ju en svensk data och allt var ju på tyska så det funkade typ inte, sen gick det as segt också, så det blev ingenting med det. Men kul har jag haft, mer en kul till och med, skit kul har det varit. Och så har man ju fyllt 13 också i onsdags ;) ni får se vad jag fick när jag är hemma. Pallar inte skriva mer just nu, ska sova lite tror jag. När jag kommer hem ska jag redigera bilder som sedan kommer upp på bloggen. Vi hörs sen! Puss o kram // Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0