KNOCKOUT

Tjeeeeeeeeeenare!
Sitter här i min ensamhet och försöker klura ut hur jag skriva inlägget, för dagen har varit ganska konstig.
Det började men ingen TC så istället matte 70 min. Senare, typ efter rasten så hade vi svenska och helt plötsligt kom Zoe och sa, jag ska börja på Karls-oskar skolan efter sportlovet. Jag, Mea, Emma A & Emma D blev hur ledsna som helst och vips så sprang Mea in på toan och grät hur mycket som helst och då sprang vi såklart efter + Zoe och sen satt vi på toan typ 45 min. och bara snackade.
Efter skolan har jag tränat och snart så ska jag gå och borsta min tänder.
Någon bild på Felicia och mig som jag tror att jag aldrig visat ? :)

PUSS
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0