HOME SWEET HOME

HEJ!
Äntligen är man hemma! Har varit en skit lång resa hem har nog åkt bil i typ 16 timmar och båt 4 timmar så man är ju lite smått död just nu. Men kul har jag haft, skit kul verkligen :D
Sen nu hade jag tänkt att göra ett videoinlägg och testade men det gick seriöst inte. Orkade inte prata eller nånting så jag får väl ta att skriva en liten sammanfattning av veckan istället.
Åkt skidor har jag gjort i alla dagar förutom en då jag dagen innan fick en lätt hjärnskakning och hade as ont i nacken, hade ont i huvudet och mådde illa. Så istället hade jag tid att filma runt lite i huset. Fast det skulle först bli en videoblogg som jag skulle lagt upp men det blev ingenting med att ha internet för jag fattade inte hur man gjorde för sidan man skulle hämta en kod som stod på tyska och allting var på tyska, men jag lyckdes komma in en gång på facebook i typ 3 minuter sen gick det inte mer. Svenska sidor gick inte heller att gå in på så jag kunde inte gå in på bloggen då alltså för att den då var svensk och internetet var tyskt. Aja.
Sen fyllt 13 har jag också gjort och kan ni gissa vad jag fick?
OBJEKTIVET! Ett Sigma 70-300. Super (Y)
Sen fick jag lite av det vanliga typ.
Egentligen finns det inte så mycket mer att säga mer än att jag haft en heeeelt awesome vecka! Och bilder ska ni också få som jag just nu sitter och redigerar.
Orkar inte skriva så mycket mer utan jag visar er bilderna lite senare idag, kanske lägger ut dem i delar istället för alla i ett inlägg. Får se ;)
En bild från när vi var på väg till Österrike, kommer fler sen!
HÖRS SENARE ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0