Boring inlägg

Hej bloggen !
Blev inte så bra uppdatering idag för jag har pluggat, hela långa dagen och Felicia fick sitta jämte mig och ha super kul.
Imorgon ska jag tagga sönder för första furu discot för terminen, ska gå med en massa vänner och vi kommer ha det bäst!
Blev inte så många dagar för mig i skolan, bara två.
Hoppas på bättre uppdatering imån, vilket jag inte tror att det kommer bli eftersom jag kommer ha ganska mycket att göra, har inte ens kollat vad för kläder jag ska ha på mig, PANIK!
Aja, hittar väl något.

PUSS
/Julia

Kommentarer
Postat av: emmiiiss

vi kommer att ha det BÄSSSSSSSST !!!!!!!!

2011-02-03 @ 21:20:43
URL: http://twohollows.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0