Nattinlägg

Hejsan!
Kanske inte världens bästa uppdatering men jag har faktiskt ETT själ till det och det är att jag faktiskt har ett liv :) Jag skulle bara testa och se hur länge jag kunde leva utan bloggen och det har varit skit skönt att slippa tänka på att blogga, men aja nu är jag tillbaka i alla fall, utan bilder och utan ingenting utan är bara väldigt trött.
Först hade vi städdag på skolan och tråkigare finns inte sen vid 11 stack jag hem för skulle till Grand Samarkand och sjunga. Så en gång vid 1 en gång vid 4 & en gång vid 6.
Efter det så grillade jag med lite kompisar :)
Juste nu blev jag också väldigt sur på mig själv för igår så skapade bloggen (28/4), alltså fyllde den 1 år och jag hade tänkt göra något roligt eller nåt bara men nu sket det sig med det, så får väl la vänta tills nästa år om bloggen lever kvar.
Blev ett långt inlägg som jag antar att ingen orkade läsa, men ni som orkade puss på er!
Nu ska jag sova, och sen är det ju Valborg imån med!
Godnatt söta läsare ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0