SPEAK NOW

HEJ!
Uppdateringen är inte på topp nej men detta har varit en väldigt rolig helg men också ganska jobbig.
Kan börja med lördagen då jag var och sjöng i Jönköping, gick inte så bra men Emmie följde med och vi hade det riktigt kul! :)
Låten jag sjöng vad Från och med du men en som jag känner hade hjälpt mig med att höja låten så den inte låg så lågt.
Idag har jag tränat från klockan 9 till 4 men vi hade ju pauser och sånt men det är ju väldigt mycket med isshowen nu så jag tror inte jag kommer hinna blogga sådär super mycket denna veckan heller.
Nu snart ska jag hoppa ner i sängen och sooooooova.
Puss 0 Kram
/Julia

Kommentarer
Postat av: milifoto

fin blogg sötis:)

2011-04-10 @ 22:59:55
URL: http://milifoto.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0