I JUST KIDDING WITH YOU!

Snart är klockan halv 1 och jag är så trött så jag nästan svimmar, men det har i alla fall varit en toppen kväll!
Imorgon så måste jag verkligen börja städa mitt rum som jag säger att jag ska göra nästan varje helg, även fast jag inte gör det men imån har jag bestämt mig för att jag ska.

Och juste, dethär med att jag ska flytta till USA, nån som gick på det? Höhö, då måste du nog missat att det är 1:a april idag, eller det var för nu är det ju lördag men i alla fall.
NEJ jag ska inte flytta till Los angeles utan det var bara en helt random ide jag kom på.
Men ifall det var någon som faktiskt gick på det, kommentera.
Isåfall är det väl bara en sak till att säga:
APRIL, APRIL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!
En bild jag tog idag

PUSS O KRAM
& godnatt
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0