HEJDÅ SVERIGE...

DETTA ÄR HELT SJUKT...
Nu är det så att idag när jag kom hem från skolan så ringde mamma och sa att vi hade lagt ett bud på ett hus i självaste LOS ANGELES! Och huset är SKIT stort och as fint :D
Men sen timme senare så ringde hon igen och sa att vi faktiskt fick huset så den 24 november i år flyttar jag och min familj till USA.
Känns skit kul men ändå ganska hemskt, att bara lämna mina vänner och allt sånt... Känner nära på att börja gråta nu när jag väl tänker på det men jag får nog bara lägga det åt sidan och inte tänkte så mycket på det.
Och juste, glömde ju säga att varför vi flyttar till USA och det är för att min pappa fick ett erbjudande på ett jätte bra jobb och om det inte går bra för honom där som man ser efter kanske 3 månader efter man bott där, då flyttar vi hem igen helt enkelt fast det är en ganska liten chans att det blir så...

Kommentarer
Postat av: Tina Juwel

var ju nära att jag gick på det men ....

gick inte på det :P

Första april ju :)

2011-04-01 @ 15:12:11
URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Postat av: Tina

eller? vänta här nu va skämt eller på redigt?:o

2011-04-01 @ 15:12:51
URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Postat av: Emelie

den går jag inte på!! ;) <3

2011-04-01 @ 16:38:03
URL: http://photobyemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha det tog lite tid innan jag fattade att det var ett skämt:P

2011-04-01 @ 21:40:54
Postat av: Anonym

haha den va bra men ja gick inte på den så den va inte bra

2011-04-07 @ 17:14:05

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0