TILLBAKS FRÅN HELGEN!

HEJ BLOGGEN!
Nu är jag tillbaka igen från en otroligt mysig helg med kusinerna och Linn ♥ (bilder kommer)
Idag när jag kom hem hade jag heeelt glömt bort att vi skulle ha fys-test och fick värsta damp. Jag var trött och hade ont överallt. Men sen gick det ganska bra, jag och Ida sprang 8 varv i tipshallen på 13 eller 14 min. fast jag vet inte om det bra eller dåligt x)
Har duschat och ska snart äta lite hemma wokat!
Vi hörs imån och förhoppningsvis kommer det lite bilder.
Hoppas ni haft en skön helg!

/Julia

Kommentarer
Postat av: malin

Hade du en bra helg ?:)

2010-09-19 @ 21:42:58
URL: http://malinfrodin.blogg.se/
Postat av: Flisis

Stackas dig :( hade inte heller orkat <33

2010-09-20 @ 16:34:30

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0