STUDIEDAG

Hejhej!
Planerna idag gick lite i kras idag på studiedagen.
Skulle egentligen suttit och tittat på film med Felicia nu men hon skulle till IKEA. Hade funderingar på att följa med men Felicia sa att det inte skulle bli så roligt så vi bestämde oss för att kolla på filmen när hon kom hem istället vid ca. halv 5.
Istället för att va med Felicia så försökte jag komma på nåt roligt att fota och då gick jag ner i källarn och målade på 2 kartong bitar som att ha som bakrund, sen fick det torka och då kollade jag på TV. Och när det var hyfsat torkat så gick jag ut för att ställa upp det mot någonting sen ställde jag upp föremål som rosetter och nagellack.
Så just nu sitter jag och redigerar bilderna lite.
Lägger upp dem sen! ^^
/Julia

Kommentarer
Postat av: dennis

bra med studiedag ele hur

2010-09-26 @ 09:34:23

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0