SEN UPPDATERING

Lite sen uppdatering men idag när jag kom hem från skolan fick jag reda på att Alvin & Elmer skulle komma på besök igen och lilla Lova skulle också följa med och Ria sen då.
Så vi träffades lite i Strandbjörket först och sen åkte vi hem till mig och fikade lite ♥
Och idag skulle jag egentligen träna i ishallen men det gick inte för jag blev helt plötsligt förkyld igen :(
Första furu discot är ju också ikväll men det går jag inte på heller.
Imorgon ska jag på 50-årsfest. Jonna & jag ska sjunga också och det vet jag inte hur det kommer gå för mig då eftersom förkylning satt sig i halsen och på 50-årsfesten kommer det vara mer än 200 pers.
Aja, hoppas på att det blir bättre imån.

Lova ♥
/Julia


Kommentarer
Postat av: Flisan

Så sööt hon lika söt som du <33 :):)

2010-09-09 @ 17:10:43
Postat av: Anonym

Så sööt hon lika söt som du <33 :):)

2010-09-09 @ 17:11:20

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0