KAN INTE LADDA UPP MINA BILDER!

Hej bloggen! Var på stan idag med Felicia så jag hann inte blogga. VI skulle först till biblan sen gick vi till den ny affären Applestore tror jag den heter och kikade runt på allting. Skulle testa att blogga men det gick inte att logga in på Mac-datorerna så det blev inget med det. Och nu har jag ett väldigt stort problem! Ni som har blogg.se själva förstår kanske vad jag menar ifall jag nämner menyn typ som är när man skriver inlägg som ligger mellan rubriken och rutan där man skriver själva inlägget. I alla fall, den syns inte :( Så jag kan inte ladda upp bilder, lägga in yotube-klipp, ändra texten till tjock, kursiv osv. Inget sånt... Ska testa ikväll och se vad som har hänt då... Så detta inlägget blir ganska tråkigt utan bilder :( Kram /Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0