HAPPY!


Hellu!
Har varit en väldigt skön skoldag idag.
Först så var vi ju på TC sen skulle vi till Furutåskolan som ligger typ 1 min. från TC och där så var det typ en mini-konsert.
Det var en kille som typ ledde hela programmet. Han var en rappare. En rappare som var väldigt lik Sean Banan!
Han pratade typ likadant och uttryckte sig så som Sean Banan gör :P
Fast det jobbiga med det här programmet var att vi var ute och det regnade och vi frös.
Men efter så kunde man få ett kort på Behang Miri som han då hette och när det var Emmas & min tur så sa vi till honom att vi tyckte han var lik Sean Banan han bara: "Nej, det är han som är lik mig"
Thihi :)
När vi kom hem så fick vi kolla på film och jag tyckte att vi skulle kolla på "Central-skolan" så det gjorde vi! Lite kul faktiskt. Ni måste bara kolla på det! Det gick som en serie för ganska längesen tror jag men det gör nog inte det längre, det är i alla fall 8 st. avsnitt och varje avsnitt är typ bara 5 min. långt. Men jag ska visa er första avsnittet:

Sen så ville jag visa er kortet man fick av Behang Miri:

Är också väldigt glad för nu kan man boka Eclipse box edition Discshop!
Boxens innehåll är:

Eclipse filmen såklart och en massa Bonusmaterial

Disc 3 är det ännu mer extra material för fansen.

Inkluderar också ca 40 minuter från TWILIGHT FAN EVENT i Stockholm!

Dessutom ligger följande merchandise i boxen:

Poster

6 st vykort

Bellas förlovningsring

Såhär kommer fodralet troligtvis se ut:




Blev visst ett väldigt långt inlägg, men nu ska jag inte skriva mer utan jag bloggar mer ikväll efter konståkningen! 
Puss
/Julia 

Kommentarer
Postat av: Zoe

hej Julia ;)

Jag ska skaffa en ny blogg, för den jag har nu har dampat, kan du ge lite förslag på bloggnamn till mig?

Det vore jättesnällt (Asså om du kom på några)<3

2010-09-14 @ 16:58:30
URL: http://iinmyheeart.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hihi den videon eller vad man kallar de va skoj!!! (vilket damp han läraren fick) eller ja... iaf <3 :D hihi <3

2010-09-14 @ 19:18:13
Postat av: F

ha ha det är ju så roligt alla dom är ju typ värsta knäppa :) och han som rappar är ju as kul :) <33 En sak jag inte kommer glömma är när hon säger

- Nu måste jag döda dig Monica

:):):)(asså i central skolan ) pussi <33

2010-09-15 @ 19:34:52
Postat av: Jag

Svar till F: Haha erkänn! "Nu måste jag döda dig Monica!" ASGARVAR VARJE GÅNG XD<3

Puss på dig med (a)

2010-09-15 @ 19:39:37

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0