DÅLIG BLOGGNING

Hej igen!
Känner att jag inte bloggat så mycket nu på några dar.
Men det är för i helgen var jag ju borta och sen har jag verkligen inte hunnit! Men imån är det en sån dag då jag kan göra mycket innan konståkningen. Har inget plugg då (förutom lite på engelskan) så jag ska se om jag hinner ut och fota lite och sedan har jag kommit på en sak att jag skulle kunna lägga in lite annorlunda fakta om mig och lite fakta om saker jag inte nämnt så mycket om mig själv här i bloggen. Får se om jag hinner det imån också, för jag har inte riktigt om jag ska skriva eller om jag ska göra något slags collage av det :)
Men nu måste jag nu gå och lägga mig så jag slipper känna mig som en zombie i mån också.

Någonting jag gjorde när jag var hos kompisarna i helgen ^^
Godnatt! ♥
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0