BILDER FRÅN FESTEN

Hello!

Kom hem från mormor & morfar för ett tag sen och på festen igår så var det faktiskt ganska segt. Vi var såhär i en jätte stor lada typ och det var hur mycket bord & stolar som helst som var utsatt och på maten så satt man och åt i 100 timmar typ och det var ganska segt för dem vuxna satt ju och pratade och vi gjorde ingenting. Sen ibland var det lite uppträden och Jonna & jag sjöng ju och först nästan precis efter festen börjat så skulle jag sjunga "du är min man" och scenen var jätte kul för den var såhör högt upp också stod man där. Senare på kvällen så skulle Jonna och jag sjunga två låtar "headlines" & "mamma mia" och det var faktiskt riktigt kul! Det roligaste på kvällen i alla fall.
Nu är Felicia här men här kommer lite bilder från gårdagen:

När Jonna & jag skulle soundchecka så var det lite segt för vi fick vänta ett tag och då fotade vi varandra lite.

-

När festen precis börjat.

-

Inne i ladan fast sen fanns det en andra sida så den var ungefär dubbelt så stor.

Det är en spotlight som får bladen att bli vita på undersidan.

Tog inte så jätte många kort men jag hade fler är dessa

Nu ska Felicia och jag slappa lite framför tv:n lite :)
Bloggar nog mer ikväll.
/Julia
Sen ser ni nog också att jag bytt header...igen... höhö


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0