AVUNDSJUK PÅ SYRRAN!

Tjo!
Idag har jag ju först varit i skolan. Efter skolan åkte jag hem för att öva på piano-läxan sen stack jag med Felicia ner till stan för att se om man kunde hitta nåt. Mamma kom ju senare för jag har fortfarande klädproblem i min garderob och det menas alltså med att den är ganska tom! Har mest bara sommar kläder och svarta kläder. Och svart blir ju så tråkigt efter ett tag :(
Hittade en tunika idag som jag blev ganska nöjd med:

Tunika, Vero Moda.
Färgen blev lite konstig på bilden men den är mörk grön typ.

Sen nu har jag nog aldrig varit såhär avundsjuk, vill bara skrika. Min syrra Jonna fick sin iphone 4 idag! Den har hon vänat på typ i 6 veckor på. Åh...

Nu ska jag titta på Idol.
Puss och kram!
/Julia ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0