ÄNTLIGEN HELG IGEN!

Hello!
Har nyss duschat och vid 2 ska jag åka och röntga tån (orkar inte förklara varför) och sen ska jag på konståkning och efter konståkningen ska jag ta bussen ut till Linn och sen ska vi två ut till Älmhult för att vi ska passa mina små kusiner (Alvin, Elmer & Lova) ♥ Hela helgen kommer jag vara där men Linn åker hem på lördagen och då kommer Joar istället och hjälper mig.

Nyduschat och färdig för röntgen ;)

Får se om jag kan låna min fasters & farbrors dator i helgen annars så tror jag inte det blir något blogg alls.
Ifall jag inte kan blogga i helgen så önskar jag er en riktigt skön helg!
Puss & kram
/Julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

kuul helsa linn puss <33

2010-09-17 @ 18:45:38

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0