ÄNDRAT MIG IGEN

Hej bloggen!
Idag har jag haft en riktig slappar dag. Bara data och TV ;)
Fast ska snart ringa Felicia och fråga om hon vill kolla på "The last song" med mig.
Sen är det så att jag sa att jag skulle göra en ny blogg nu till hösten och det har jag sagt väldigt länge också men nu har jag ändrat mig igen.
För statistiken höjer sig nu och jag börjar få fler kommentarer och då kom jag på att det är ganska jobbigt att skaffa helt ny blogg. Då måste man fixa allt med designen och allt så jag tror jag står fast vid www.jjuliiah.blogg.se :D För det ordnade upp sig med kategorierna och beskrivningen i menyn som jag var så arg på igår.
Men som sagt tills den "riktiga" hösten startar ska jag röja på bloggen!

Hörs sen!
/Julia


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0