TIRED

Sha Bloggen!
Är otroligt trött idag för att igår kväll/natt var jag tvungen att åka inte till sjukhuset för att röntga mitt lillfinger, som är böjt (se inlägget nedan) Så hem inatt kom jag kl. 1, så ni fattar kanska att jag varit ganska trött idag?
Men otopeden (typ handläkare) sa att det inte var nåt och att röntgen inte visade något negativt men mitt finger är ju helt böjt? Undrar ens om läkaren såg det :s Så mamma har bokat tid hos en annan handläkare som ska kolla på lillfingret.
Jag ska alltid vara så klantig x)

Nu så ska gå ut och fota lite hade jag tänkt och sen är det ju konståkning lite senare.

Puss
/Julia

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack! och detsamma tjejen! :)

2010-10-19 @ 21:01:17
URL: http://llovisafisa.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0