STATISTIKEN

Idag på morgonen/förmiddagen då jag gick in på bloggen och kl. var ca. 9 så hade det redan varit inne 20 besökare, och tänk en söndag så kanske många sover vid 9 men ändå 20 stycken :D
Nu höjer den sig och är påväg upp mot 80, hoppas den håller kvar nu i veckan och framöver.

Jonna och jag har sjungit nu en liten stund som blev en lång stund bara för att vi skulle filma när vi sjöng The Climb och jag skulle sedan ladda upp det Youtube men vi fick köra om det hur många gånger som helst bara för att vi skrattade hela tiden.
Videon som jag nu håller på att ladda upp är inte riktigt så som Jonna och jag ville ha den för jag typ skrattar till vid mitten typ och sen skriker jag "NEJ!" Höhö.
Hoppas den laddat klart snart på Youtube så jag kan lägga ut den.
HÖRS SEN!
/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0