RANDOM








Hej!
Ska snart gå och lägga mig men först ville jag bara berätta lite om dagen.
Jo, en grej bara i skolan idag så hade vi gympa och vi hade så här fått välja vad vi ville göra och jag skulle ha 60m, Längd och 500m men jag kunde inte göra det med mitt knä så då sa Ulrika (idrottslärare) att jag kunde gå med gåstavar fast sen behövde Zoe, Hilde & Emma en till i volleybollen och då ville jag hellre vara med där.
Vi fick värsta skrattdampet och slängde oss på marken bara för vi skrattade så himla mycket! Orkar inte berätta varför vi skrattade så mycket men det var i alla fall sjukt kul! :)
Sen när jag kom hem var jag med Felicia och vi pluggade lite och sen följde hon med mig på pianot.
Så, det var min lilla dag.
Puss & Go'natt!
/Julia ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0