IDA = VÄRLDENS BÄSTA KONSTÅKNINGLÄRARE

HELLO!
Förlåt för väldigt sen uppdatering idag men jag har verkligen inte hunnit blogga! För jag har seriöst typ bott på ishallen idag sen kl halv 3 x)
För idag så skulle Ida och Rebecca testa fri 1 och då skulle Bella och jag komma och kolla. Både Ida och Rebecca klarade det!
Så det var jätte kul men sen var det så att vi skulle inte ha någon is egentligen idag men vi ville hade det ändå och isen var ledig och Erika (tränare) sa att vi kunde får åka! Så då drog vi på oss skridskorna och började åka.
På isen så var det jag, Ida, Bella & Rebecca + 2 andra som heter Cajsa och Amanda och är jätte duktiga, dem övade på program så Ylva och Erika (tränare) var och kollade på dem, men annars var vi helt ensamma :)
Ida & Rebecca ville vara tränare åt mig och Bella för Bella och jag skulle öva på fri 1.
Sen såhär på testet så finns det ju alltid en domare och huvuddomaren (det var 3 st. domare) pratade med någon konstig dialekt som kommer från typ England, Tyskland, Island eller något så Ida försökte då prata som henne samtidigt. Höhö.
OCH DET SJUKA VAR ATT FÖRE DENNA "TRÄNINGEN" SÅ VAR JAG JÄTTE OSÄKER PÅ FRI 1 MEN EFTER TRÄNINGEN MED IDA BLEV JAG PLÖTSLIGT HEEEEEEEEEEELT SÄKER!
Så nu blir det nog test för mig i Rydaholm den 30 oktober, YEY! Bella kommer säkert också testa där så då samåker vi dit, Ida och Rebecca följer nog också med.
Så jag tackar Ida igen genom att länka till hennes fin, fina blogg!

(tryck bara på länken för att komma till hennes blogg)

Märkte nu också att det blev väldigt många utropstecken i inlägget XD Tsss...

Får se om det blir något inlägg ikväll annars hörs vi imån!
Pussar och kramar
/Från en GLAD JULIA ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG äger på att vara tränare och kunna snacka som en islänning, tysk, fransk, dansk samtidigt ;)

Iaf så är du jätteduktig!

syns på fredag sötnos <3

2010-10-13 @ 18:55:28
URL: http://idaspicture.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0