HOMEMADE FOTOSTUDIO

Imorse så sa mamma till mig att vi har ju en projektor som man kan ställe bakom något och få sen vit bakrund och nu ikväll tog vi fram den och jag fixade med ljuset och VIPS! , så fick jag en Homemade Fotostudio. Fast vi har inte så många bra rum med bra ljus i och jag har ju inget stativ så jag fick ta Jonnas rum med dåligt ljus, så jag kunde ställa den i hennes hylla.
Så jag fick hämta en lampa med fot och sen fick jag ställa den på en stol men ändå blev ljuset dåligt och det blev inte bra med blixt.
Så bara så ni vet nu så ser bilderna lite konstiga ut och ljuset ligger fel och det finns skuggor i ansiktet :P
Men jag ska testa imån igen när det är ljust ute om de ljuset hjälper lite.
Men här har ni resultatet:


Kommentarer
Postat av: emma

som jag la ut på min blogg!

2010-10-24 @ 10:53:34
URL: http://twohollows.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej!



Va med i min Dagens blogg! För att delta skickar du bara en komentar "Jag är med" och sen lottar jag ut en vinnare ikväll! Om du vinner länkar jag dig och jag skriver vad din blogg handlar om och sen skriver jag vad jag tycker om den! 2 vinnare lottas ut! Lycka till!

2010-10-24 @ 11:01:57
URL: http://julialoveslicorice.blogg.se/
Postat av: Flisan

vad kul :) du blev jätte sööt på bilderna ha det bra stora kramar och pussar

2010-10-24 @ 11:05:33

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0