HAPPY HALLOWEEN

Hej! :)
Idag är det Halloween och jag har inte gjort något särskillt. Ida jag och Bella gick och och la oss typ vid fyra på morgonen igår/idag så jag har varit ganska trött :P
Sen typ vid 12 var jag tvungen att åka hem för mamma och pappa skulle till Villa Mässan och då var dom tvungen att hämta mig, jag Ida och Bella funderade på att sova en natt till men det gick inte. Så när jag kom hem så såg jag att ipoden som jag kanske ska köpa av Linn hade kommit för jag skulle få ha den lite innan jag bestämt mig. Så jag laddade över lite låtar typ fast det blev inte alls många.
Sen hade jag tråkigt och Jonna som var på Ullared igår hade köpt Remember Me till mig så jag ringde en kompis och undrade om hon ville kolla på den med mig. Efter filmen började vi kolla lite på Dear John som familjen hade hyrt och jag ska titta klart på den nu.
Måste lägga mig ganska tidigt för kl. 10 imorgon så är det dags för första passet på höstlovslägret uppe i ishallen.
lEn sista bild på mig, Ida och Bellas snygga peacehänder.
Puss
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0