BORTA

HEJ BLOGGEN!
Varit med Felicia lite idag och vi var ute och fotade men det blev inte så många bilder för det var iskallt!
Snön har smällt med det kanske skulle snöa mer? Vet inte om jag hoppas eller inte hoppas på det...
I alla fall, tror att jag ska kolla lite på Robinson men jag måste lägga mig lagom tidigt idag för jag är seriöst trött hela tiden t.ex. som förra veckan så skulle jag säga "Tack för maten" men så sa jag "Godnatt" :s Och när jag skulle göra matte läxan så skulle mamma rätta läxan innan jag skulle lämna in den dagen efter och nästan allt var fel för jag knappt kunde räkna ut vad 2 x 3 var eller typ 2 x 2 :P

Testade att söka på mig själv på Google, hittade lite bilder x) Bl.a från när jag vann Deltävlingen i Julias Stjärnskott 2010.

PEACE
/JULIA

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0