BILDERNA FRÅN BARN HJÄLPER BARN GALAN

Tog ju lite bilder från både när Jessica och jag sov över och sen när vi skulle tävla. Jessica tog de flesta ;)

Jessica

Innan vi åkte ner till IOGT-NTO

Soundscheck - Ronja

Soundcheck - Robban

Soundcheck - Ronja

Soundcheck - Jessica & Emil

Soundcheck - Pontus

Soundcheck - Adam, Han vann! :)

Soundcheck - Elvira

Soundcheck - Jag & Jessica

Soundcheck - Amalia

Soundcheck - Sigrid

Som sagt, jag tog kanske en bild av alla de här bilderna Jessica tog resten ^^
Tog heller inga sen vid självaste tävlingen för vi fick ju inte gå ut och sitta bland publiken.
(Sen bilden på när Jessica och jag sjöng tog Emil)


Kommentarer
Postat av: Frillan

synd att ni inte vann :( ni var ju så duktiga <33

2010-10-11 @ 17:35:05

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0