BARN HJÄLPER BARN GALAN IDAG!

Hej!
Igår kväll så var jag ju på Kalahöjden för lägerelden med tjejerna i klassen, men där var också Hannes, Kevin och Hugo och senare kom David, Dennis och Tom.
Hade verkligen sjukt kul igår och det är verkligen ett minne för livet, det kommer komma bilder också ^^
Vi busringde också till Johan och sen när vi avslöjade att det var vi så frågade vi han vad han gjorde han bara typ "tråkar" vi bara ja men kom! Också kom han också! Sen kom Martin också.
När jag kom hem sen så var ju Jessica hemma hos oss och sov över hos oss för idag ska vi ju tävla i barn hjälper barn galan med The climb!
Nu måste jag äta, vi hörs sen!
Puss
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0