BARA NÅGOT SNABBT

Hej hej!
Kom för en stund sen hem från skolan och idag har det varit en väldigt skön dag, först hade vi svenska och efter svenskan hade vi musik istället för träslöjd som vi har på fredagar och efter musiken målade vi Europa-kartan och sen IQ, nej inte IQ EQ övningar x) Typ sammarbets övningar och sånt.
Nu snart vid halv 3 ska jag cykla till ishallen för att träna sen när jag ska hem så kommer jag träna/va med Jessica för att vi ska tävla i finalen i tävlingen "barn hjälper barn galan" så vi måste öva för vi har knappt gjort det förut.
Nu i helgen så kommer jag bara ta det lugnt tror jag. Har nog ingen inbokat?
Men vi hörs sen och jag tar nog lite kort idag med Jessica så bilder kommer nog.
Och juste, kunde ju inte ladda upp bilder, youtube-klipp och ni vet sådär ändra stilen till tjock, kursiv eller understuket, alltså hela menyn för ändringar i inlägget var borta igår.
Och det var det idag med men jag hade bara tryckt på en knapp som gör att den försvinner.
Så nu är det fixat ;)
Kram
/Julia


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0