AS FAST AS YOU CAN

Hejsan!
Min dag har inte varit sådär jätte spännande faktiskt, bara att idag på språkvalet så fick vi tuggummi av våran lärare ^^ Sen var jag med Felicia och vi var väldigt dampiga, speciellt innan hon skulle gå hem...
Får se om jag hittar något att blogga om sen som är lite mer intressantare än min dag.
Oh'juste, måste berätta om vad jag ska göra imån, jag ska nämligen på "lägereld" med världens bästa tjejer! (tjejerna iklassen). Vi ska grilla korv på Kala höjden också ska vi vara där jätte sent in på kvällen! Sitta invirade i filtar och ha det jätte mysigt! Längtar så otroligt mycket och hoppas verkligen att det inte regnar!
HÖRS SEN!
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0