Start All Over

Hej ♥
Förlåt för dålig uppdaterning, har inte hunnit :/
Men i fredags i alla fall var jag ju på furu med tjejerna i klassen och innan var vi ju hos Klara för en förfest ^^
Otroligt kul var det och sen skulle vi få skjuts till furu av Klaras föräldrar och då gick vi ut och väntade på bilen, vi fick gå någrs meter också och POFF så såg vi en limosine! Och alla fick typ panik och började skrika! Vi blev totalt chockade! Så vi åkte alltså limo till furudiscot, vi kände oss redigt coola när vi kom fram till discot för då öppnade chauförren (stavning) dörrarna åt oss, thihi och Steffi, Samuel, Kevin & Hannes stod utanför och väntade på oss och när vi kom blev dem helt förvånade och Samuel stod med öppen mun och bara gapade! Och Steffi visste ju inte att chauförren skulle öppna dörrarna åt oss så hon råkade öppna en dörr och Mea bara: "STÄNG DÖRREN!" Haha, på furu sen var det lite segt i början men sen blev det mycket roligare :)
Bilder kommer lite senare idag och nu ska jag fota lite grann hade jag tänkt.
Och idag är det ju farsdag också! Så vi firade pappa lite på morgonen.
Vi hörs sen!
/Julia


Gammal bild från en annan gång tjej-gänget skulle gå på furu ^^


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0