SEARCHING

Hejsan!
Idag har det varit en väldigt skön dag, speciellt i skolan, typ läsning hela dan ^^
När man kommer hem är det ju nästan direkt upp till ishallen för träningen och det gjorde jag idag också men när jag kom var min grupp inte där och sen frågade jag en av våra tränare om det verkligen var någon träning men nej det skulle det inte vara och min mobil låg hemma, fast jag hade ändå inga pengar på den så jag valde att jogga hem i snön, fast jag gick mest för det var iiiiiiiiskallt och det har varit 10 minus hela långa dagen.
Nu har jag suttit och letat objektiv och fjärrutlösare, väskor (till kameran alltså, har en väldigt jobbig väska just nu) och stativ och jag tror jag har börjat hitta vad jag vill ha nu, ett nytt objektiv är ju något jag just nu vill ha mest så det blir nog ett teleobjektiv (70-300) har hittade ett som jag tror jag fastnat för och det var inte så himla dyrt.
Får väl upp till Media Markt och leta stativ och väskor, fjärrutlösare kostade sen bara 199:- på en sida.
Fast allting önskar jag mig inte i julklapp utan till födelsedagen också :)
Vet inte om det var någon som orkade läsa detta (?)
Nu ska jag lägga mig i sängen och gå igenom läxan.
PUSS & KRAM

Gammal bild, hittade ingen annan.

/Julia ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0