Nikon d3000

Hade ju fått en fråga angående kamera "utrustningen" (kan inte direkt kalla det utrustning) och självklart så ska jag göra det men det är inte mycket till utrustning ^^
Sen så ville personen också veta vad jag köpte kameran osv...
Så "anonym" här får du svaret! :)



Min kamera är en Nikon, i modellen Nikon d3000.
Kameran köpte jag på Media Markt och när jag köpte kameran så fick jag ett sommarpaket till (vet inte om det gäller längre) och i paketet ingick det en kameraväska, minneskort på 2GB, pustare till objektivet och en badboll där det stod Nikon på XD och det kostade 3590:- Men som sagt, vet inte om det paketet gäller längre och jag tror inte det.
Objektivet jag har är ett standardobjektiv till Nikon d3000 men objektivet är i alla fall från 18-55mm och är inte det bästa men jag får la nöja mig med det för tillfället ^^

Det var lite kortfattat men "anonym" om du har någon fråga är det bara att fråga på :)
 

Kommentarer
Postat av: emma

http://twohollows.blogg.se/2010/november/utkast-nov-7-2010.html#comment



skulle vara jätte kul om du ville vara med!

2010-11-07 @ 21:04:01
URL: http://twohollows.blogg.se/
Postat av: Neha

Du får spara ihop till ett 50mm=) De är rätt billiga jämfört med många andra objektiv=)

2010-11-08 @ 09:05:41
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: ellen

om man köper en systemkamera måste man köpa till ett minne då? eller finns det med i kameran? snällt om du svarar! :D

2010-11-08 @ 16:46:34

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0