@ Hos mormor & morfar

Hej bloggen!
Min uppdatatering har varit väldigt dålig i dessa två dagar, igår skrev jag två tråkiga inlägg och idag inget för jag har inget att säga, oj jo förresten jag sov ju över med Felicia inatt och vi gick ju en spökrunda som jag skrev, vi hade ju båda fått något hemligt brev utan avsändare fast jag visste typ hela tiden att det var Felicias familj vi skulle träffa.
Men nu är jag hos mormor & morfar och vi har nyss ätit.
Sen skrev jag ju igår att jag skulle lägga in bilder på vad jag har köpt och jag har fotat det men jag har inte hunnit lägga in dem och det hinenr jag heller inte idag.
Nu ska jag spela spel på datan med Joar :( Han sitter uttråkad och väntar på att jag ska blogga färdigt, aj, där slog han mig.
Aja ni får en gammal bild så länge som jag hittade på mormors och morfars data.

En redigt gammal bild! :P


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0