Blev ingen träning idag inte...


Ser väldigt trött ut idag... i know

Som jag sa igår så mådde jag inte så bra, var förkyld och så och idag när jag vakna mådde jag ännu sämre "/ Så sista dagen på Höstlovslägret var jag aldrig med på. Hatar verkligen att vara förkyld, mitt huvud vill sprängas hela tiden känns det som... Blä.
Men ikväll har jag lovat att stå i Lakers koisken när A-laget spelar så det måste jag nog eller, det måste jag rättare sagt. Aja.
Varit ute och fotat lite som ni ser och redigerat har jag suttit och gjort ganska länge med bilderna också sen har jag spelat lite spel med syskonen.


Kommentarer
Postat av: josefine

Hej ! Du har en riktigt fin och bra blogg , skulle du tänka dig göra ett bloglovin byte ?

2010-11-03 @ 18:21:59
URL: http://lillajusse
Postat av: Flisis

Åå stackars dig :) <33

2010-11-03 @ 22:03:27

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0