TC AID

Hej bloggen !
Idag så började det med att jag vakande sent för jag var så trött, hade typ gått och lagt mig halv ett igår och sen somnat typ vid två ;p
Sen så gjorde jag i ordning mig och gick sedan till skolan, det var lite segt idag eftersom jag var ganska trött och när vi egentligen skulle ha elevns val så gick vi igenom massa regler för "cykeldagen" imorgon, segt fast jag lyssnade även inte så mycket :p
Sen efter skolan så gick jag till Felicia och vi gjorde lite läxa men jag pallade inte göra hela så att vi slutade och gick sedan upp till mig för att vara med mina kaniner :D<3
Efter det så skulle jag iväg för att lyssna på Jonna (och några andra) på TC AID där dem sjunger för barn i Viktoriaskolan som ligger i Kenya (L) Jättefint var det :)
Sen kom jag hem och gjorde klart resten av läxan och duschade och nu sitter jag här;)
Och på onsdag har vi starka verb prov i engelska så måste man väl plugga till det också och sen ska vi ha ett prov i SO:n om Svergies landskap och vissa åar/älvar & sjöar, som finn i Svergie så också så småningom.
Så, ska läsa lite nu !
Kram !
/Julia (L)


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0