Simhallen ;D

Hej bloggen! ♥ Idag var det skola ch på rasten hade jag värsta överskottsenergien (staving) så ingen hörde vad jag sa för jag bara hoppade runt och pratade jätte snabbt, hade lite damp ;P
Sen efter maten så skulle vi till simhallen och ha livrädding, men jag fick inte vara med för doktorn :( väldigt tråkigt, men jag fick följa med in, med kläderna på xD efter då så trodde Emelie att jag hade trillat i för jag var hur blöt som helst ! Alla typ skvätte på mig ! Ha, så när vi skulle cykal hem frös jag jätte mycket och det haglade det och regnade :/ Japp men kul vare ;P
På fredag så kommer det ju bli bäst asså ! Det är sista furu och jag ska gå med Steffi, Paulina, Emma, Felicia, Emelie, Zoe & Mea :D vi ska typ äta på pizzeria först och det kommer bli bäst!
Ha det Gött !
/Julia


Kommentarer
Postat av: liie <3

haha du var ju jätte blött! :)



VI KOMMER HA DE BÄÄÄÄST !!! <333



sista furu i hela mitt liv :((( så de ska bli bäääst fast sen får jag gå på tc disco men kommer ändå sakna furu discot <3

2010-05-04 @ 20:13:58
Postat av: liie

haha du var ju jätte blöt! :)



VI KOMMER HA DE BÄÄÄSTT! :D <3



de sista furut i mitt liv :((( fast jag får ju gå på tc discot sen men jag kommer klart sakna er och furu discot <3333333

2010-05-04 @ 20:15:56
Postat av: liie

haha upps råkade kommentera samma sak två gånger heehe :)

2010-05-04 @ 20:17:06

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0