PRAO

Hej ;D
Idag har jag och Steffi praoat igen på tennishallen ;)
Var lite roligare idag för vi hade saker att göra.
Först när vi kom så gick vi och frågade vad vi skulle göra och då skulle vi rensa lite ogräs vid banorna. Igen. Steffi och jag bara "ÅÅHH!" men vi gjorde det bara en liten stund för det var någon frukostpaus tror jag så vi gick in.
Vi satt och gjorde ingenting i typ fem min. Sen så kom Ingvar och sa att vi skulle ut och rensa ogräs igen, he vi ville inte men vi gjorde det ändå och det var typ i 20 min. för sen började det spö regna så vi gick in :D
Vi kom in och gjorde inte så mycket men skulle vi till gymmet sa en av Steffis tennistränare och han skulle träna en annan också som praoade så vi hängde på.
Men sen kom Marianne och vi skulle baka :D Det var jättekul och vi fick smaka efter också ;p
Sen har vi städat ganska mycket och tagit bort senor som det heter från tennisracken.
Marianne sa att vi kunde sluta sen typ för det fanns inget att göra.
Kram
/Julia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0