INGEN RUBRIK

Hej <3Kom inte på någon bra rubrik så det blev ingen idag.
Kom typ nyss hem från Felicia vi har sovit över <3 vi hade det jätte mysigt. Sen hade våra lillebröder sovit över också så vi skulle ligga i Felicias vardagsrum allihopa, så vi hade tre madrasser som alla sov på ;)
Igår kollade vi på en jätte bra film som hette "Nanny Diares" nån som såg den?
När jag vaknade var typ klockan halv 9 och Dno var också vaken men han satt och spelade på Joars nintendo, jag hade inget att göra så jag tog lite kort på Felicia när hon sov xD
Här en bild xD
Sen när Felicia vakande så tog vi ett kort på Joar


Sen idag ska Joar ha sitt VÄLDIGT försenade kalas han fyllde år i augusti förra året xD Så jag och Felicia ska hjälpa till lite, han ska ha det på mammas jobb och där har hon en pool så vi ska bada i :D

Puss
/Julia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0