*hyperventilerar*

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG !
som sagt hyperventilerade nyss, det har lugnat sig nu ;p
KRISTEN STEWART (BELLA SWAN) OCH TAYLOR LAUTNER (JACOB BLACK) KOMMER TILL STOCKHOLM DEN 21 JUNI!
Har seriöst damp, asså okej det är kanske inte så intressant för er som inte har en "twilighthjärna" men för mig är det typ det största som hänt mig! Okej jag skojar men lite synd bara att inte Robert Pattinson kommer också :(
Dem ska iallafall på någon presskonferens och det är bara för media men hoppas dem anordnar något för fansen!

Kommentarer
Postat av: liie <3

neeeej !!! fy vad kul :) ska du till stockholm då ?? <3

2010-05-26 @ 16:54:05

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0