FOTOTÄVLING, TEMA: KÄRLEK

Fototävling, tema: kärlek!
Information:
Bilden du vill tävla med skickar du till mig via msn, sen lägger jag upp den på bloggen gemensamt med alla andras bilder.
Röstning:
Du måste inte ha en blogg själv för att rösta men det är absolut förbjudet att fuska som att t.ex. skriva sitt namn och rösta då men sen så skriver man ett annat namn och röstar igen.
Du kan max rösta 3 gånger per person. Jag kommer också bedöma bilden med poäng.
Övriga regler:
Du måste ha fotat bilden själv förstås!
Och du får redigera den.

Sen är det också bra om du säger till mig om hur mycket information du vill jag ska ge ut om dig för du kanske t.ex. inte vill att jag nämner ditt efternamn? Inte vet jag bara ett exempel.

Anmälnings datumet går ut den 18/5

LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0